Marcus

Nick: Marcus

1. Jméno a příjmení
Marcus
Král Artuš
2. Rasa
Upír
3. Věk
1130 let
4. Pohlaví
Muž
5. Kasta a povolání
Temný rytíř
6. Povaha, vzhled a záliby
Na dobu, ve které teď žije je až moc vysoký a díky tomu také nepřehlédnutý. Samozřejmě to není jen jeho výškou, havraními vlasy nebo modrýma očima, tak studenýma, že jen málokdo odolá a zadívá se mu do nich na delší než nezbytnou dobu. V jeho očích se zrcadlí staletí utrpení, zatrpklosti a když máte štěstí (či smůlu?), tak i radosti, které jako by nepatřili k jeho mladé vizáži. Je to však temná moc, kterou každý smrtelný i nesmrtelný při setkání s ním cítí, která vás na něm upoutá jako první. Upoutá a pokud máte aspoň trochu inteligenci, tak vás donutí vzít nohy na ramena a pro příště se mu vyhýbat velkým obloukem.
Je arogantní jak jen může být starý upír a ještě ke všemu muž. Opovrhuje vším co je slabé a rychle umírá. Svou tvář využívá ke všemu co mu přináší potěšení - ke krmení, sexu či k většímu bohatství a moci smrtelníků. Ženy, ať už jakéhokoliv druhu, jsou pro něj dobré jen pro potěchu. Až na jednu, drobnou tmavovlásku, která mu vstoupila do života v její nejtemnější chvíli a skrze ní po dlouhých staletí opět spatřil slunce.
7. Životopis
Pamatujete si legendy o králi Artušovi, čaroději Merlinovi, zlé Morganě nebo meči Excaliburu? Jo, tak většina jsou jen smyšlené báchorky a hloupé legendy pro romantické duše. Jak to vím? Já jsem král Artuš nebo jsem aspoň byl než ze mě Morgana udělala to čím jsem teď.
Splnil jsem si sen, který mi i velcí králové mohli během staletí závidět, porazit Sasy, sjednotit Anglii v jeden svobodný národ a postavit Kamelot. Některé části legend byli pravdivé, Merlin, jeden z nejmocnějších bílých čarodějů. Morgana, jeho obrovský opak a pak tu byla Guinevera. Jak ta mi chybí, možná proto mě to tak táhne k Jasmíně, musí mít kus duše mé mrtvé lásky.
Mé štěstí nemělo dlouhého konání, nevím jestli jsem se znelíbil bohům nebo jsem jen oběť nějaké hloupé čarodějky. Kamelot stál už deset dlouhých let, v Anglii byl mír a Guinevera byla zrovna těhotná, měl jsem mít syna. Napadl nás drak, bylo to spíše jen mocné kouzlo než opravdový drak. Každopádně to zničilo půlku hradu a zabilo stovky lidi. To co přišlo poté bylo, ale mnohem horší. Zlo bylo cítit na hony daleko ještě dřív než se objevila na prahu aby nás přivítala. Morgana, mocná černá čarodějka. Zabila Guineveru přímo předemnou, podřezala jí jako zvíře a já se mohl jen bezmocně dívat a křičet. Kamelot se propadl v popel a krev. Já se probral v Avalonu jako zvíře, které toužilo jen po krvi, zabil jsem vše co mi podstrčila. V řetězech jsem strávil v Avalonu desítky let než mě pustila. Udělala ze mě stvůru, vraždící bestii a mě trvalo dvěstě let než jsem se dokázal z civilizovat natolik abych neprahl po krvi kdykoliv jsem se dostal mezi lidi.
Stal jsem se Marcusem, svůdníkem královen, císařoven, šlechtičen či služtiček. Bral jsem si co mělo být mé a stále toužil po pomstě, ale Avalon byl pro mě z nějakého důvodu uzavřen a já tak mohl pouze bloudit světem bez cíle, bez své lásky či své pomstě.
A pak jsem jí potkal, ženu krále, který si dovolil žít na místě kde před stovkami lety stál můj Kamelot, král který pojal za ženu mou Guineveru, král který mohl z části splatit mou pomstu. Jasmína, stejně krásná jako Guinevera, stejně tak chytrá, ale o tolik mocnější a sladší. S jejím tělem musela získat i část její duše, jinak by mě určitě tolik nepřitahovala. Byla nádherná, ale to co mě k ní táhlo byla její čistá duše, která mi prosvětlovala tmu. Odmítala mě dokud sama nepotřebovala mou pomoc. Udělal bych pro ní víc než jen zabití jejího muže. Mohl jsem tak opět stát po jejím boku, opět pocítit její vůni i chuť. Byla znovu moje, jen o tom zatím ještě nevěděla..
8. Schopnosti
Velmi rychlá regenerace, rychlost a síla. Manipulace mysli pouhým pohledem do očí, díky stáří a krvi čarodějky jeho moc působí i na slabší stvoření - čerstvě narozené upíry, vlkodlaky a slabé čarodějky. Dokáže využívat tmu a skrývat se v ní před okolním světem a slabšími tvory
9. Ostatní
















Žádné komentáře:

Okomentovat