Šťastný Nový Rok!!!




Milá Ingwirthťátka, děti moje, 
rok se s rokem sešel a naše království nabylo prvního výročí, bylo mi ctí poznat všechny hráče, kteří stále jsou věrni, i ty kteří byli naší součástí a již nejsou. Ingwirth je můj sen a díky vám si ho plním. Doufám, že jste spokojeni, ačkoliv není aktivita na to dělat akce například každý měsíc nebo tak, nicméně i tak jsem spokojená, a doufám, že i vy. 
Do nového roku přeji Vám především zdraví, protože to je něco, co je opravdu to nejdůležitější, láska, štěstí, přátelé, jsou v těsném závěsu, to ostatní se už vyvrbí samo. Děkuji vám za věrnost, za ochotu a milé chování, neboť jsem nemusela na pár vyjímek s nikým přicházet do křížku, vážím si toho a doufám, že minimálně jeden tak báječný rok nás čeká (No dobře já tu budu sedět do skonání:D) 

Nemilou povinností je vyřadit členy, kteří byli neaktivní a o obnovu své postavy se neozvali, jsou to tyto, dnešním dnem je maži z blogu. Měli několik měsíců a upozornění mailem, což myslím je maximum co jsem mohla udělat. Tedy na vědomí se dává že tito občané Ingwirth Holdu již nežijí...

Duarcan Flayerman
Elsbeth z Ametystu
Gillwen D´Elde
Iriana von Swonn
Katherine de la Flayour
Lorelei Brai
Valérie Alexejev
Alice Dawley


Na závěr přeji méně ztrát a více positivních zisků v novém roce a nemylsím majetkových..protože majetek pomíjí ale srdce zůstává. 

S láskou vaše královna
Jasmine

Žádné komentáře:

Okomentovat