ANKETA SŇEM

ANKETA VĚNUJTE PROSÍM POZORNOST

 

Velký celonárodní sněm Ingwirth Holdu Svolán bude!!!

Nechť všichni obyvatelé nehledě na věk, pohlaví a kastu , dostaví se!

Bude pro něj speciální forum, které neovlivní hry, které již hrajete.

 

OTÁZKA: Jak dlouhý sněm preferujete? (prosíme o co nejrychlejší vyjádření do tohoto pátku)

  • 1) Jednorázová akce, kdy se vše vyřeší aktuální kontinuální hrou v den, který se bude hodit většině, cca na 3 hodinky (třeba od 20:00, moderované adminy)

  • 2) Dvoudenní akce, abychom měli čas, protože i sněm chceme rozjet a více se v něm rozepsat. (čisté dva dny, moderované adminy)

7 komentářů:

  1. Osobně mi je to jedno, přizpůsobím se tomu, co se bude hodit samotným adminům. Volno mám akorát po večerech, kdy záleží na směně (někdy od 17:00, jindy až od 20:00), víkendy naprosto volné

    Co se mě samotné týče, trvá mi déle, než něco napíšu, takže jsem spíš pro dvoudenní

    Blake/Gree/Whatever

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě bych brala akční hru real timeovou :3 přijde mi to zajímavé a víc se tím vyřeší :3
    Alci
    (P.S. píši za sebe jako za hráče ne, že to budete brát jako rozkaz admina :) potřebuji názor každého a dle toho se to udělá)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se více kloním k tomu, aby akce trvala delší dobu, tudíž zastávám druhou možnost.

    Edda (Korialstrasz/Ragna)

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě víš, že jsem spíš pro akci dvoudenní ^^ :D

    Sunny a její banda

    OdpovědětVymazat
  5. Protože mám vcelku pestrý rozvrh a netuším, co bude za pár hodin, jsem pro druhou možnost.

    Faris (Diana/Einar/D'Arcy)

    OdpovědětVymazat
  6. jsem též pro dvoudenní akci :)

    OdpovědětVymazat
  7. anketa uzavřena půjde o dvou denní akci :)sledujte web, bude na výběr z několika datumů

    OdpovědětVymazat